Napojení na EET

Jednoduché napojení PrestaShopu na EET

  • Jednoduchá konfigurace, kterou zvládne každý
  • Možnost testovacího provozu před ostrým spuštěním EET
  • Přehledná evidence odeslaných tržeb.
  • Evidence vlastních účtenek mimo e-shop
  • Tisk účtenek rovnou z administrace e-shopu
  • Log veškeré komunikace
Verze PS: 1.5.x - 1.7.x
Verze modulu: 1.1.003

Cena:1 250 Kč s DPH

Více informací

 

 

eet_objednavky_prehled.jpegJednoduché řešení EET pro každého Prestashopistu. Stačí se registrovat na stránkách daňové správy, získat svůj certifikát, který do našeho modulu nahrajete, vyplnit své DIČ a vyberat si, jaké platby chcete v budoucnu evidovat. O všechno ostatní se již modul postará za vás.

Nabízí přehlednou evidenci objednávek odeslaných do EET, log veškeré komunikace i pohodlný testovací režim. Nic vám tedy nebrání pár týdnů testovat ještě před spuštěním ostrého provozu. Po spuštění vás jistě potěší kompletní přehled všech vydaných účtenek s možností exportu, automatické posílání účtenek na email zákazníka i okamžitá notifikace administrátora e-shopu v případě chyby v komunikaci s EET.

 

 

 


 

eet_konfigurace.jpeg

Instalace a konfigurace

Instalace modulu je zcela jednoduchá – stačí modul přidat do administrace přes menu Moduly a Služby, zde vpravo nahoře kliknout na Přidat nový modul a přidat stažený soubor. Modul pak najdete pod názvem „Elektronická evidence tržeb“ nebo krátce „monstereet“. V samotné konfiguraci si nastavíte své DIČ, název provozovny a pokladny, zvolíte platební moduly, které chcete napojit na EET a daňové třídy, které máte nastavené v e-shopu.

Pak už zbývá jen nahrát certifikát, který jste získali na webu Finanční správy, nastavit si číslo své provozovny a můžete začít testovat. Doporučujeme provést několik testovacích objednávek a ozkoušet si, že vše funguje jak má ve všech běžných situacích, ke kterým na vašem e-shopu dochází. Pak už zbývá jen přepnout do produkčního prostředí a začít prodávat.

 

 

 


 

Využití

Modul využije každý provozovatel e-shopu na platformě PrestaShop, kdo umožňuje platbu online kartou nebo v hotovosti při převzetí. Pokud si nejste jisti, zdali potřebujete napojit na EET, doporučujeme se podívat na web etrzby.cz, kde jsou k nalezení veškeré potřebné informace nebo nás kontaktovat na chatu, rádi vám poradíme.

eet_prehled_komunikace.jpeg

Pokud chcete EET řešit co možná nejméně, postačí vám informace doplněné do přehledu objednávek ve vaší administraci – zde na první pohled uvidíte, která objednávka byla odeslána do EET a která ne. Pokud si potrpíte na větší přehled, potěší vás jistě evidence veškeré komunikace s EET. Zde pak uvidíte veškeré důležité informace spojené s evidencí tržby. Nikdy vám tedy neunikne, pokud dojde k nějakým potížím. Nemusíte se ale bát, pokud se nepovede tržbu zaevidovat, modul vám vždy zašle email s varováním. Pokud na svém e-shopu využíváte různé formy skupinových slev, věrnostních programů či slevových kuponů, nemusíte mít obavy, modul umí pracovat se všemi formáty slev PrestaShopu. Modul podporuje i jednoduché storno, takže zrušená objednávka, která byla dříve uhrazena, se automaticky stornuje i v EET. Jelikož modul pracuje přímo se stavy objednávek v PrestaShopu, je automaticky kompatibilní se všemi platebními moduly a branami, které u sebe na e-shopu máte. Jestliže v budoucnu nějaký platební modul přidáte, jednoduše jej můžete zaškrtnout i v konfiguraci EET modulu bez potřeby složitého nastavování nebo programování.

Pro naprosté pohodlí již můžete v modulu zaevidovat libovolnou platbu a odeslat ji do EET (i bez přímé objednávky v PrestaShopu). V případě potřeby modul umožňuje i tisk účtenky na jakékoliv tiskárně, takže může ušetřit náklady v případě drobného hotovostního prodeje – není potřeba kupovat drahou pokladnu. Účtenku jednoduše zašlete klientovi na email nebo jí vytisknete přímo z administrace vašeho PrestaShopu.

 

 


 

Podpora a aktualizace

Víme, že EET je v Čechách stále v plenkách a že potřeby a zkušenosti majitelů e-shopů se budou teprve utvářet a měnit. Proto se bude náš modul do budoucna dále vyvíjet tak, abychom našim klientům poskytli co nejjednodušší řešení, které bude spolehlivé, přehledné a nebude nikoho zdržovat. Budeme proto velice rádi za veškeré vaše připomínky a podněty k dalšímu vývoji a optimalizace. Součástí každého nákupu je aktualizace zdarma po dobu 12 měsíců.